lördag 21 april 2012

My day!

Var i skolan idag som vanligt. Hade en riktigt go dag i skolan, först 40 min matte, sen film hela engelskan och svenskan, sen skulle vi visa upp sina modeller på NOn, sen hade vi mentorstid och spelade spel. Slutade tidigt som varje fredag med. Bästa dagen! Enda minuset idag var väl kanske brandövningen (som vi inte visste om), och det regnade och vi frös ihjäl när vi sprang ut haha. Men det gick rätt fort som tur är:)

Sen gick jag hem och städade mitt rum lite, innan Wall och wilmis kom och hämtade mig, så åkte vi till Mölndal och tittade på innebandycup, Lindome vann:) Sen åkte Wall hem till mig, stackars wilmis behövde plugga..:(

Wall sover i alla fall här inatt❤ Vi har precis tittat på karate kid med godis och brända popcorn (amerikanska som blev till en skål av sig själv i mikron hehe) och haft det mysigt! Nu ska vi sova tror jag, vi är dödströtta..

Vi hörs mer imon folket! Puss❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar