tisdag 17 april 2012

Random lista!

1.vilket namn är ditt mellan namn? : Linnéa Elisabet
2. Vilken tid gick du upp i morse? - 6.30...
3. Är du i ett förhållande nu? -nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - 5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? - haha kommer inte ihåg.. :/
6. Får man fråga varför det tog slut? - no idea!
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - nej
8. Vem vet mest om dig? familjen och kompisar. dom vet lite olika sidor var ;)
9. Vad gör du på fredagskvällar ? är med kompisar eller tittar tv och äter godis :P
10. Bästa filmen du någonsin har sett? svårt, typ mamma mia, remember me, finns MASSA bra! :D11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej
12. Har du någonsin varit full? nej
13. Har du testat droger? nej
14. Röker du? nej

15. Snusar du? nej
16. Saknar du någon just nu? jaaaa!

17. Hur mår du idag? bra :)

18. Hur många tabletter tar du dagligen? none
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? 17 april 2011 städade jag och var med oskar ;D 
20. Bästa minnet från sommaren? tyskland och frankrike!! men bara vara i sverige va helt underbart♥
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Indien ;)
22. När var du där? - i december :)

23. Är du rasist? nej, jag har massa vänner från olika länder med olika religösa åsikter med olika hudfärger, så det skulle jag ALDRIG någonsin vara! Älskar dom alla precis lika mycket ju! 

24. Har du helt svenskt ursprung? nej :)

25. Om nej, vart kommer du ifrån? sverige, irland, england 
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? svår fråga, älskar mina kompisar och vissa är från sverige, andra inte!

27. Ser du fram emot någonting just nu? jaaaa!
28. Sköter du skolan? ja, tycker det är viktigt att visa att man är ambitiös och gör det man ska29. Vad hade du för betyg förra terminen? har inte betyg nu :) men ganska bra i indien endå! :)30. Vad är det bästa du fått på ett prov? alla rätt 
31. Vilket ämne var det? olika, men matte, engelska, kemi, fysik etc:)
32. Har du fått IG på ett prov? nej faktiskt inte
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nope
34. Anser du dig vara intelligent? ganska, ibland inte hehe :P35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? svårt, måste nog säga indien endå, även fast det var sjukt jobbigt ibland.. :/ ♥37. Har du mått jättedåligt psykiskt? nej, men va lite deppig då och då i indien, hemlängtan etc;)
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej!
39. Har du haft sömnproblem? nopee!40. Hur ofta gråter du? när jag är ledsen, men inte så jätteofta längre
41. Vad gör du när du mår dåligt? pratar med mina fina vänner och gråter ut ibland.. ;)

42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? typ 7/10 gånger mina vänner, men pratar med mamma ibland med :)

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej det tror jag inte haha ;)
44. Vilken klass går du i nu? 7

45. Vilken skola? en i lindome ;)))) 

46. Har du varit otrogen någon gång? nej!!

47. Har någon varit otrogen mot dig? nejdå!
48. Är du stolt över dig själv? ganska :)
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? att jag vågar stå för vad jag säger och stå upp för mig och mina vänner. ger mycket komplimanger till folk med :D

50. Vad får du ofta komplimanger för? att jag är en bra vän, annars lite random ibland från mina älskade vänner :D♥ i indien fick jag mycket om mitt blonda hår haha.. ;D

51. Har du lätt att få folk att skratta? beror på vilken humor dom har haha!
52. Cider eller öl? cider utan alkohol ;)
53. Har du några talanger? haha vet inte riktigt vad jag ska klassa som talanger ;)
54. Vet du om någon är kär i dig? ingen aning tyvärr haha ;)

55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? hahaha, erik och jag stör oss verkligen på varann rätt ofta och alfred är så liten, men har mian fina stunder med dom :)♥
56. Vad står det i ditt senaste sms? "krya på dig, finns om du vill prata" ♥
57. Hur lång är du? 1.63 sist jag mätte mig
58. Hur mycket väger du? ganska lagom mycket enligt mig :) 59. Vilken storlek har du på kläder? xs, 14år, 34, 24 haha
60. Har du svarat ärligt? jajjamensan!

puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar