torsdag 14 juni 2012

13 Juni 2012

Jag och Mandi vaknade runt 11, och drog oss i sängen ett bra tag. Sen gick vi upp och drog på oss kläderna, sen tog vi med oss Sofus och gick till Kago och köpte frallor som vi åt till frukost.

Sen satt vi ute och pärlade heeeela dagen!:D Började runt ett och höll på tills sex, tiden flög iväg typ. Sen hängde jag med Manden och Maja som skulle sälja frallor, innan mamma och Ebba hämtade upp mig och vi åkte på klädparty hos Nezzi! Det var jättefina kläder som vanligt och kg fick en sommarpresent av mamma som jag kanske kan visa imorgon:) Ebba hittade en kjol som man kan ha som klänning, jättefin:)

Sen vi kom hem har vi inte gjort så mycket, Ebba har målat mina tånaglar och jag har målat naglarna, duschat och smörjt in mig med massa krämer så jag blir fräsch imorgon ;) haha.

Nu ska jag sova, klockan är över tolv, Ebba ligger redan och nanar. Ska upp klockan sex imorgon typ, och så kör pappa mig till Amanda halv sju. Haha, men vi ska fixa iordning oss innan aaaavslutningen!! Blir mer och mer taggad för varje minut! Dock ska jag sjunga och det har jag inte riktigt lust med, men Linnea och Maja sjunger ju med mig så det är lugnt:) Får blogga mer om morgondagen imorgon!
Godnatt och puss!❤

Wiiiiie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar