torsdag 7 juni 2012

Godnatt!

Märker ni hur dålig jag är på att komma på kreativa godnatt och godmorgon rubriker?

Gick till flis en sväng i alla fall, älskar att vara där och bara vara liksom, inte behöva hitta på något speciellt på något sätt. Sen hämtade mamma och pappa mig så åkte vi till Decathlon. Hittade ett träningslinne bara, Erik köpte cykel och så men jag hittade ingen fin (haha cyklar måste ju va fina?!;)). När vi kom hem åt vi och sen gick jag och köpte glass med Flis. Fjärde gången jag äter det på fem dagar, INTE bra för min lilla mage! Men man får njuta nu för Baskin Robbins ÄR världens godaste glass!!!

Nu ska jag sova, som ni kanske förstod på rubriken.. Är hur trött som helst, och det blir ingen sovmorgon imorgon då mamma och jag ska iväg på massa ärenden! Så vi ska åka redan nio eller nåt.

Puss alla fina bloggläsare❤

1 kommentar:

  1. Hej Nora,

    Jag heter Anna och jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Hör av dig till jagvillvaramed@sportpassion.se

    Ha en fin måndag :)

    SvaraRadera