måndag 25 juni 2012

Bara att inse...

Bloggningen kommer aldrig att bli på topp på sommarlovet.. Kanske någon enstaka dag, men det finns så mycket roligt att göra på sommaren som går före!

Idag har i alla fall vart en mysig dag, åkte med Vanessa till kungsmässan och träffade Emma och kollade runt lite :) Köpte ett vitt linne från By Malene Birger som jag och mammsen delar på, niceee. Sen åkte vi hem till Vanessa och chillade, innan jag gick hem (eller mamma hämtade mig efter 2 minuter typ..). Mysig dag i alla fall!

Imorgon ska jag passa Alfred hela dagen, det ska bli härligt att bara vara hemma och ta det lugnt, ska försöka göra något vettigt också här hemma dock :)

Hittat bilderna från Indien nu, kan titta om internet funkar och jag kan ladda upp dom!
Annars hörs vi imorgon, godnatt♥
Haha, vaaarje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar