torsdag 14 juni 2012

The day!

Imorse gick jag upp jättetidigt för att åka till Amanda och fixa iordning mig, sen åkte vi till skolan. Först var vi i klassrummet i en timma och åt tårta och bara hade det bra, sen gick vi till gympasalen och tittade på skolbandet och uppträdde. Det gick faktiskt rätt bra för Linnéa, Maja och mig! Lite nervösa i början bara men många sa att det lät bra så vi får hoppas på det :) Den andra gruppen var skitduktiga i alla fall! Efter vår avslutning stannade jag och några kompisar och tittade på niornas avslutning, innan jag och Amanda gick hem till henne.

Sen åkte vi och Fanny till Blomstremåla i Särö och åt grillbuffé. Jättegott! Liten tradition vi har att åka och äta efter skolavslutningen :) Sen åkte vi hem till Amanda och chilla tills jag åkte hem. Sen åkte familjen till IKEA och åt middag och handlade lite, hehe.

Min dag de!
Och nu är set SOOOOMMARLOOOOV!!!!! WIEWIEWIE!
Kommer nog fler inlägg sen! puss♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar