tisdag 26 juni 2012

Så bra dag!

Idag har seriöst varit en av dom bästa dagarna hittills på sommarlovet! Love!

Jag och Ida satt ju som sagt på ett berg i några timmar och solade, åt, pratade, lyssnade på musik och bara njöt.. Sen gick vi hem och lämnade grejerna och tog en promenad! Sen satte vi oss på altanen och måla naglarna.

Klockan 18.15 var det frivillig löpträning med laget! Vi var dock bara fem tjejer, Linnéa x 3, Ebba och jag, samt Kristian och Elisabeth då. Det var faktiskt skitkul! Så härligt att springa på nya ställen i solen med kompisar och leta sig fram. Visst var det jobbigt en del men efteråt är man så glad att man gjort det! Vi sprang ca 5km, körde intervaller, samt lite övningar.

Sen hem, äta, duscha, och efter det TV mys med mamma (Morden i Midsummer). Nu ska jag lägga mig, trött, glad och mör, och sova gott!
Hoppas ni hade en lika bra dag som jag, Vi hörs imorgon!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar