torsdag 7 juni 2012

Ingen energi

Jag har så tråkigt nu! Mamma och Erik är hos Åsa och jag är ensam hemma och har ingen telefon jag kan ringa med så jag kan inte ringa flis nu. Vilka problem jag har:ooo

Kan berätta om gårdagen i alla fall. Va ju i skolan på morgonen, sen gick jag till flis, innan vi gick och badade med Oskar, Simon, Karin, Wilma och Karolina. Sen gick alla hem och åt, duschade osv sen träffades vi senare på kvällen och åt glass och gick runt lite. Vi var ute flera timmar, tills strax efter tolv tror jag. Sov hos Oskar sen.

Idag har jag vart vid poolen i ca två timmar. Lite synd att jag bara hunnit vara där i ca 4 dagar av 10, men har fått lite färg i alla fall. Sen åkte vi till Forum och sen hem till Santhosh och hälsade på han och hans fru Lata:) Det var kul att se hur dom bodde, samtidigt som att det var lite beklämmande, då vi Svenskar kan klaga på att vi har det litet fast våra kök är större än hela deras lägenheter. Det är bara att vara tacksam!!

Nu är jag hemma igen och ska gå upp till flis och se om hon är hemma. Kanske bloggar ikväll, kanske inte, vill hinna med mycket eftersom att vi åker imorgon kväll (tidigt lördag morgon) Puss!

Ice creeeam❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar