tisdag 19 juni 2012

Fabulous day!

Haft en toppendag med min älskade bästa vän! Vi var rätt upptagna med att bara umgås och hinna med mycket prat, så hann inte blogga alls! Började i alla fall dagen med att äta supergod pastasallad innan vi drog in till stan, där vi först köpte godis på 4-gott (alla som inte vart där måste dit, finns ALLT!!!), sen gick vi i massa affärer. Båda fick med fina saker hem, jag är jättenöjd! (Är hemma hela dagen imorgon så kan lägga upp vad jag köpte). Vi gick inte liksom upp och ner varje gata en gång utan vi gick hit och dit, fram och tillbaka, så vi åkte inte försen klockan sex hem till Tyra! Sen tog jag bussen hem så kom hem runt halv åtta. Lång men underbar dag!

Sen jag kom hem har jag ätit middag och tittar på fotboll typ.. :)

Tack för dagen bästis!❤

1 kommentar: