torsdag 14 juni 2012

To do this summer


☀TRÄNA! Jag ska träna massor, ska verkligen hålla igång mig så man inte måste börja från scratch när innebandysäsongen börjar igen. Åh vad jag ska träääna!
☀SOLA såklart, tan lines please!
☀BADA! Bara jag som föredrar havet? Ska åka dit massor i sommar!!! (om det blir fint väder någon gång...)
☀Vara med vänner! Självklart, inget sommarlov utan dom♥
☀Åka till Gotland med kusinerna en vecka! Faktiskt inte varit där, så det ska bli kul :D Långt bort från Lindome och bara sola, bada och ha det bra♥
☀Sova, haha.
☀Vara nyttig! Dom dagarna man inte är ute med vänner på kvällarna och äter massa godis och sånt kan man ju vara lite extra nyttig ;)
☀Ha sjukt kul! Hitta på massa random saaker att göra bara, vara spontan!
☀Spara lite pengar. Om det blir fint väder i sommar är man ju inte inne så mycket så då är det perfekt att spara pengar och inte shoppa! Men ska köra bikinis i alla fall, älskar verkligen det. Och jag har ingen aning varför, hihi♥

☀Kommer säkert på flera saker senare, men än så länge tänkte jag först och främst på detta!
Puss♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar