söndag 10 juni 2012

Nattinatti

Jag vet att min uppdatering är så dålig den kan bli nu, men har inte tiiiid.. Ska försöka börja som vanligt imorgon i alla fall!

Mysigaste dagen hos Amanda i alla fall, pratade om allt som vanligt, åt glass, bada jacuzzi, internetshoppade... Bästa upplägget?

Nu ska jag sova, jet-lag här! Pluggat för svenska prov jag har imorgon och städat i köket nu ikväll. Jag är faktiskt inte ledsen alls över att helgen är slut, jag är typ taggad på skola, haha!? Beror väl på att jag inte vart där på länge. Och nu är det så himla kort tid kvar tills avslutningen, vill bara att dagarna ska gå!!


Oseriös bild för exakt en vecka sen på brunchen. Då var det riktigt nice måste jag säga, 35 grader varmt och näsan en vecka av värme framför sig! Och med det avslutar jag med att säga att vädret i Sverige SUGER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar