söndag 3 juni 2012

TYRA!

Åhhh, vad jag saknar henne! Har precis chattat lite med henne, och alla minnen vi babblar på om, jag dör av saknad! Vi har i alla fall bestämt att fira vår ettårsdag nu i juni, då vi första gången träffades❤

Jag har bara träffat Tyra två gånger, men redan efter första mailet klickade vi! Vi stöttade varann och jag har älskat henne sedan dess❤❤ Litar på henne till 110% och vi är bara så bra tillsammans, en underbar bästa vän tillsammans med mina andra underbara bästa vänner. Jag är lyckligt lottad.


TYRA, jag älskar dig! Väldigt plötsligt inlägg men fick akut längtan efter dig mitt hjärta!

Minne från i somras.. Se så vacker hon är, gosh!

1 kommentar:

  1. Haha åh kommer du ihåg hur HYPER jag var när vi tog den där bilden? Fick någon slags sockerkick blandat med världens största lycka över att få vara med dig haha, tur att du stod ut med mig ändå. vi kör en repris på den här dagen någon gång i juni. ÄLSKAR DIG!

    SvaraRadera