torsdag 17 oktober 2013

Äntligen

Är äntligen hemma efter en kall dag i skogen. Både Erik och jag frös något kopiöst, de var såååå kallt att sitta still i typ 4h. När världens bästa Linnéa kört hem mig kom vi på att vi skulle handla med Oskar och Calle till hemkunskapen så jag fick slänga mig på cyklen och så möttes vi vid centrum och handlade. Cykla sen hem och läste engelska boken. 
Ska försöka få i mig riktig mat efter alla mina kakor jag ätit idag hehe. Sen är det träning + fys! vet inte om det blir två träningar idag dessutom, beror på om jag ska träna med damerna eller inte. 
Jajaaaa, vi hörs antagligen senare! Har en känsla av att jag kommer vara galet trött efter skogen, cykla till träning, träna, fys, cykla hem osv, men älskar det på ett sätt!
Jag vill ha värmeeee... Med bästa vännerna i somras☝️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar