söndag 6 oktober 2013

Lördag

Hela lördagen var super mysig från morgon till kväll!
Dagen började med att Erik, mami och jag åkte till stan och kollade! Fick med mig ett par skitsnygga jeans och en poncho som jag velat ha hur länge som helst! Vi tog även en mysig fika innan vi åkte hemåt!

På eftermiddagen kollade jag tjejernas match och sedan gynnade jag, körde mycket ben och de kändes även i rumpan kan jag säga! Plockad upp Ebba och sedan drog vi oss mot Elina! Vi gick och pt pizza och sen slutade det med att vi gick runt hela kvällen i princip! Och guuuud vad jag skratta, vi alla tre skrattade som tre åsnor typ, skämde givetvis ut oss lite men det var det värt, hahaha åharre! Maja mötte oss när vi skulle hem och sen åkte Ebba och jag hem och la oss bums, så sjukt trötta. 

Bästa dagen på länge❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar