fredag 11 oktober 2013

Jag

När jag ska sova ligger jag alltid på höger sida eller magen! Om jag inte kan somna så får jag lägga mig på vänster sida, och då somnar jag alltid. Jättekonstig "regel" jag har typ.

De resor jag saknar mest just nu är London, Italien och Grekland ❤️

Jag tycker det är skönt att vara själv ibland, göra vad man vill och så!

Innebandy är de bästa jag vet, sån jävla glädje! 

Jag älskar att vara spontan! Man behöver inte alltid veta vad som händer liksom, man tar de som de kommer bara! 

Jag är beroende av té, och favoriten är hallonte med honung och mjölk i!

Surt, lakrits och choklad är favoriter när de kommer till godis.

Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med i framtiden, vet bara att jag inte vill stanna i Sverige föralltid...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar