måndag 7 oktober 2013

Monday

Skolan gick väldigt fort när jag tänker efter... När mamma kom hem åkte vi till kungsmässan, hehe :)))) ska visa er vad jag köpt, mamma hämtade även ut kameran från lagning idag, så kan ta bra bilder om jag hinner! 
Efteråt släppte hon mig på gymmet där jag joinade Elina och Fanny! Körde slut på armarna idag och även mage, fick va pt idag och visa lite nya övningar för dem, kul!

Åt kvällsmat när jag kom hem, de måste fan va de godaste man kan äta, speciellt efter träning!
Ska sova nu, så jävla ont i huvudet har jag!!! Haft det hela dagen, druckit flera liter men de släpper inte. Kanske inte bra att träna då? Hmm jag vet inte, men ångrar inte att jag åkte till gymmet iaf! Har så ont så jag mår riktigt illa nu så nu ska jag släcka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar