torsdag 3 oktober 2013

Inte en lugn sekund...

Idag direkt efter praoen fick jag skjuts av Anders till Mölndals bro, och innan det fick jag även åka med och hämta Noel (min kusin) på dagis! Köpte fika och gick bort till mammas jobb för skulle endå ha hemspråk i möndal idag. Efter detta åkte Linnéa och jag till almås och hämtade våra nya träningsoveraller, älskar dom! Myyycket snyggare och skönare än de gamla!

När jag kom hem åkte jag direkt och gymmade. Cyklade en del för att jag har så himla ont i knät.. Efteråt powerwalkade jag hem med Maja i telefon ch sen åt jag avocado&kyckling wrap när jag kom hem, SÅ GOTT!

Sen såg mitt rum så katastrofalt ut så de va bara att packa upp resväska, sortera och bädda om sängen innan jag kunde ducha och nu ligger jag ÄNTLIGEN insmord i sängen! Inte kunnat koppla av på hela dagen, är helt slut i huvudet. 

Ska dricka upp mitt te sen sova! Älskar att ha tränat, duschat, smörja sig och bäddat sängen + städat rummet. Då somnar man bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar