söndag 20 oktober 2013

Så jävla bra

Spelade två matcher idag, och herregud va glad jag är. Första matchen mötte vi lindås damjuniorer, med 98,97,96 spelare. Gud vad bra de gick den matchen, vi var alla så himla glada och alla kämpade på något fruktansvärt, man märkte hur taggade vi var! I alla fall jag är nöjd med mig själv idag och jag hoppas alla är supernöjda med sin insats för det ska alla verkligen vara! Det blev 3-1 i alla fall!

Andra matchen mötte vi lindås med blandat 99&98 och det gick med bra, spelade med min älsklings-Wall, alltid kul! Går dock aldrig lika bra andra matchen som första, vi hade kanske 10 min mellan matcherna så 6 perioder tar på orken. Men vad gör det när vi vinner? 3-2 denna matchen, wonderful.

Bra dag för övrigt, kollade p98 i förmiddags, drog en lunch hos Wall innan vi åkte tillbaka och kollade damjuniorerna innan vår samling, mysig dag med bästis med andra ord!

Mamma hämtade upp mig efter matcherna och jag har tagit det VÄLDIGT lugnt resten av kvällen, och nu väntar sängen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar