onsdag 9 oktober 2013

Vill nästan gråta

Fyfasen vilken dag... Linjer och skolor hit och dit, och är det inte det ena så är de det andra. 
Jag blir så galet stressad så jag inte vet vad jag ska ta mig till! Usch usch usch.
Just nu vill jag bara börja om förskolan igen och ha 10år framför mig på sinntorp igen med min klass, mina bästa vänner, vissa utav lärarna och så! 'Det gamla vanliga' liksom :P 
Jag är så jäkla nervös för vad man kommer att hamna i för klass framför allt, tänk om man inte trivs alls, usch vad jobbigt..

Dock så tror jag att allt kommer att kännas lättare när jag pratat med SYV, mina mentorer och sånt. Det är väl bara just nu det känns som en stor röra i huvudet!

Nu ska jag äta kvällsmat, och lite mörk choklad, té, och sånt tror jag för att komma på lite bättre humör :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar