söndag 13 oktober 2013

min lördag

Igår var det äntligen lördag och två matcher stod på schemat!
Den första var mot Stenugnsunds 95or och det rullade på superbra och vi vann med 5-2 om jag inte minns fel! Fick gjort 2 assist och de gick bra i övrigt med, flöt på bra så jag är nöjd.

Sedan åkte jag, Ella, Loa, Wall och Emma direkt till suwbay, godasteeee. Sedan skyndade vi oss till samlingen i Mölnlycke där vi skulle möta Pixbo 99. Behöver inte säga så mycket om den matchen förutom att vi förlorade och jag tyckte den va lite pinsam i övrigt, kändes inte som att något funkade riktigt! Var som sagt inte så många spelare med heller.

När jafg kom hem gjorde jag mig iordning för tjejmiddag hos Maja! Hur gott och kul som helst!
Tack så mycket alla tjejor :))) ♥
Kom hem runt tolv och då gick jag och ebba och la oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar