onsdag 2 oktober 2013

Jättebra dag!

Haft en jättebra dag! Var lite stressad imorse men efteråt flöt det på bra. Fick beställa dörrskyltar på praoen innan lunch och efteråt så fanns inte så mycket att göra så jag och Emilia gick och köpte fika och så! 
Fick sedan skjuts till Mölndals bro och tog där bussen hem. 
När jag kom hem kom Joel! Efter nån timma åkte vi sedan till Linnéa för Joel skulle få rida! Även jag red, höll på jättelänge med hästar och saknar det faktiskt en del när jag tänker efter!! Men är en aning allergisk så kan inte "ta hand" om hästar. Jaja. Sen åkte Joel och jag hem till mig och gjorde middag. Blev tacos idag, sååå gott. Sen stanna han ett tag efter maten innan han åkte hem!
Tog mig en dusch och ligger nu insmord i sängen och har precis druckit te! Ska sova nu, vi hörs imorgon ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar