tisdag 31 januari 2012

Abercrombie & Fitch

I lördags var vi på öppet hus på True Living (www.trueliving.se) där mammas kusin Marianne, som hälsade på i Indien, är delägare.
M är flygvärdinna och flyger till USA och New York etc, så när vi kom fick jag två suuuuuperfina presenter!!!❤

Jag fick en sockersöt kofta från Abercrombie & Fitch och en parfym därifrån!

En vit kofta var precis vad jag behövde, hade ingen! Underbar är den, love it! ❤❤

Parfymen har jag önskat mig länge, redan helt kär i den ❤. Luktar precis som butikerna. Pappa köpte kläder till mig i USA på a&f och dom luktade såååå underbart, ville inte tvätta dom! Så jag är verkligen superglad! Och tänker på min snälla paps när jag känner lukten. ❤ Många kanske inte vet hur det luktar, men det luktar ganska maskulint men det är en unisex parfym som passar alla! Pappa blev också för han kan låna den när han kommer om två veckor haha!

TACK SÅÅÅÅ MYCKET MARIANNE, JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD!☀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar