tisdag 10 januari 2012

Första dagen med stort S

SKOLAN.
Det gick ganska bra endå :) många har förändrats mycket, speciellt killarna men det är bara till det bättre- double thumbs up!
Vi hade SO, bild, Engelska (!), sen spanska och avslutade med gympa. Tävlingar körde vi och man blir så taggad och tar verkligen ut sig! Men eftersom att typ ingen någonsin har stretchat efter gympan tänkte jag inte alls på det, haha, inte så smart ;)

Sen pratade jag med min mentor och vi fick sen reda på att det inte fanns några fler iPads på skolan fast att Maria sagt att dem ska beställa till oss och att det ska finnas!! Den som är mest besviken är nog Erik ;) Men dem kommer att beställas och vi hoppas vi får dom snart :)

Efter skolan var det träning, men jag hade en riktigt dålig dag på plan :( efter min förkylning har jag blivit lite matt, och träning/gympa x 2 är kanske inte jättesnällt mot kroppen ;) men vill man träna är det lika bra!

Nu får jag snart tejpa isär ögonlocken! Puss på er allihopa!
Tack till er som svarar tappert på mina frågor (typ: "ska jag låsa mitt skåp nu då?") i skolan med, guld värt!
Love you!!

Bild från idag, i skolan på lunchen med the finest... Älsk på henne!

1 kommentar:

  1. Ååå vad glad jag är att det var bra första dagen! Ha en toppen andra dag också! kram Maria F

    SvaraRadera