söndag 15 januari 2012

Soft Sunday

Jag kan börja med att berätta om min söndag, för snart är ju den slut ;)

Vaknade hemma hos Linnéa, med Max och Ebba (supergänget!). Sen hämtade mamma upp mig och vi åkte till Brit, farfars (nu i himmelen) sambo. Vi ät jättegod lunch där och fikade :) så mysigt! När jag kom hem gjorde jag en specialläxa i engelskan som jag fått efter att läraren tittar i min engelska bok, hehe. Sen hoppade jag ner i badkaret och läste lite. Och sen gick jag upp ur badet och läste lite till :)
Såhär mycket har jag ungefär gjort idag! Har en läxa kvar i engelska...
Nu är klockan tio och jag ska lägga mig.. Inte jättetidigt men tidigare än. elva i alla fall, som det blev förra veckan..:( men vi har ju sovmorgon imorgon med! :D

Nani Nani puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar