söndag 29 januari 2012

Värme

Åh, när jag vaknade mådde jag skit verkligen! Och min Ipren slutade verka runt 6 imorse så jag vaknade runt åtta av huvudvärk och ont i kroppen. Sen var både näsan och halsen igenproppad, men en Ipren och en strepsils senare så mådde jag bättre :)
Efter innebandyn kom huvudvärken smygande igen, och när jag kom hem tände vi kaminen och så kröp jag upp i fåtöljen med två koppar te, smörjde in mina torra ben och la mig och njöt av värmen. Jag tror på värme alltså! Känns som att det är bra för hyn :)

Jag ska fixa mina naglar och sen lägga mig runt nio/halv tio. Jag hoppas att jag är hyffsat fit for school imorgon, annars får jag nog vara hemma... Vill inte vara sjuk, vill träna och spela match snart!

Puss alla, hade ni en bra helg?

1 kommentar:

  1. Hej älskling!
    Hoppas du kryar på dig, längtar efter er alla
    Puss// Pappa

    SvaraRadera