fredag 20 januari 2012

Friday och Fredag

Skola, innebandy träning, innebandy match för erik, lite tv och godis. Mysig fredag, men den slår verkligen inte förra fredagen!! Ps. Lindome IBK vann med 6-1, och Erik gjorde måååål!! .Ds.

Efter skolan gick jag till stationen, och hämtade ingen mindre än Tyra! Åhhh så roligt det var att se varann igen!
Vi gick direkt upp till ICA och plockade på oss godis (godis på fredag = helt rätt i familjen Woodrow), och chips. Sen hämtade mamma oss och vi åkte hem och bytte julklappar♥ Jag MÅSTE bara visa värsta underbara grejjen jag fick av Tyra, men det blir inte idag! Sen blev det tacos! Vi satt sedam och pratade en del på mitt rum, tills The Voice började och vi låtsades vara juryn, och tittade inte på ansiktet. Jättesvårt att inte peaka! Vem Vet Mest-tävling innan Tyras mamma kom hann vi med. Vi hade verkligen så sjukt kul. Jag känner att det kommer bli svårt att toppa den fredagen....♥

Jag och Tyra när vi var på Kungsmässan i sommras♥

Nu ska jag sova. Och gå upp rätt tidigt... Runt tio ska jag till Mölnlycke för att titta när UNDERBARASTE laget spelar SM! (Och innan det ska jag städa....) Sedan på kvällen ska jag till Elina! SÅ roligt ska det bli!

Godnatt!!

2 kommentarer: