fredag 27 januari 2012

VIERNES

Idag har vart en goooosig dag :) Slutade runt 13.45, och gick hem direkt. Sen hämtade jag och mamma Alfred hos dagmamman och Erik hos en kompis och så åkte vi till stan. Vi åkte till klubbhuset och beställde nya Lindome IBK ställ och en innebandy väska till mig! Det tog ca ½ timma, och när man beställer från klubben tar det längre tid så jag blev jättechockad när vi skulle få det direkt ;) Ni får se bild snart! Men jag rekomenderar verkligen Klubbhuset, för någon kille kom in medans vi var vi klassan och frågade om dom kunde fixa/böja hans blad, och det gjorde dom och inget betalt ville dom ha. Allt görs där med så dom skriver ut alla namn som dom ska trycka etc på plats! Smiiiidigt! Sedan gick vi och åt middag på McDonalds Scandinavium.

Alfred ville sova i min säng idag, och jag som har ont i magen idag igen (skinksåsen i skolan igår alltså.... jag som trodde att det var den Indiska mjölken som jag fick ont av bara...) ska snart krypa ner med honom innan mamma bär in honom till sig... Idag är magontet nog garanterat på grund av all fet mat och allt surt godis. Jag kan inte hålla mig i affären alltså, jag går loss bland GODASTE godiset, SURT! Min grej helt klart ;)

Nu måste jag kila om jag ska hinna nöffa på min bebis, hehe.
Min gooooooos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar