måndag 2 januari 2012

Pappas sista kväll :(

Inatt åker pappa tillbaka. Men när jag tänker att jag i vanliga fall skulle åkt med får jag typ panik, jag älskar verkligen Sverige!!

Jag har en del att göra nu då.. Jag ska ju baka muffinsen som jag inte ens börjat göra ännu, slå in Sara och Sreyas julklappar och så tänkte jag försöka hinna med ett bad så jag kan smörja mig med lite gosiga krämet och sånt. Typ min underbara Victoria's Secret!

Och vet ni! Dom senaste inläggen, från nyår, har jag gjort från mobilen! Funkar super, använder gratis appen Blogger, där man kan ladda upp bilder, skriva etiketter och ta bilder direkt! Jättebra!

Nu får jag sätta fart med mina sysslor!
Och krama paps lite extra ;)

Kram!
Me and My paps på bilden. Jag bjuder på den från min sida kan man säga haha!

1 kommentar:

  1. Stackare ):
    Men du kanske skulle byta namn på bloggen, för nu ska ju iaf inte du till bangalore igen (;

    SvaraRadera