lördag 28 januari 2012

I underbara sängen

Jag är nu helt redo för att John Blund ska komma och hälsa på. I munnen har jag även en strepsils.. När jag vaknade kändes det lite som det brukar när man är allmänt förkyld på morgonen, men det gick inte över utan blev värre :( senare på kvällen började jag även frysa och få ont i huvudet och hela kroppen så jag tryckte snabbt i mig en Ipren :). Men nu ska vi inte klaga mer!

Idag har vart en salig blandning mellan snickarcupen, stan, och sen snickarcupen igen sen köpa godis och sen hem. Både jag och mamma blev ganska slöa på kvällen men mamma gjorde supergod ugnsbakad lax med potatis! :) Sen har vi deeeeeeegat massor i soffan, haha.

Nu är det vilo-tajm för mig. Vill verkligen inte bli sjuk för då kan jag träna och då kommer jag inte att vara i form tills den matchen jag ska spela om den är snart vilket jag tror. Bad timing! Å andra sidan är det i sånna fall inte oväntat, för det enda man hör är snörvel i klassrummet och 2 stycken har vart hemma 1 vecka var på grund av förkylning och feber... Stackare..

Nej nu måste jag nana!
Pussen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar