tisdag 24 januari 2012

Nada updateringo

Åh, nu har jag inte bloggat på två dagar typ, så dåligt av mig!
För nån timma sen kom jag hem från träningen. Vi var bara 10 pers. där idag, liten grupp, men det var mysigt ;)
Fick matchställ idag med! Och jag ska få spela snart nu när avgifterna är betalda. Det ska bli supernajs men nervöst... Jag tror inte riktigt på mig själv helt ännu ;) Men jag känner att det sitter i ryggen på nåt sätt, jag har spelat sedan 6 års ålder.

Jag har inte vart inne på datorn idag, men då kommer en utmaning upp! Jag orkar inte göra den på telefonen ;)

Ni börjar klockan närma sig halv elva igen.. Jag fattar inte vad jag gör! Jag som skulle vara så duktig idag... Imorgon är i alla fall en riktigt go' dag, mentorstid, matte, syslöjd och svenska. I love math med. Och det är jag typ forever alone med att göra... :PPppPPppppPP

NU måste jag sova!!!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar