onsdag 11 januari 2012

Så mycket tid...

Igår slutade vi 14.40, och när jag kom hem hade flygfrakten kommit och både jag och Erik hade träningar = no time.
Idag däremot slutade vi 14.10 efter en ganska härlig dag (mentorstid, matte, slöjd, svenska). Det var ingen Elevens Val idag, i sådana fall skulle vi slutat 15.30..
Jag kom hem ca 14.30, och bakade en kladdkaka. Sen busade jag med Alfred och sen dess har jag vart vid datorn och ätit middag, kollart lite TV med.. Det känns som att dagarna är så långa! Man hinner med så mycket! Nu är klockan nio, känns som att den skulle vart minst elva. Men det är ju bara superpositivt!
Nu ska jag snart gå till sängs... Egentligen om nästan en timme, men jag måste i alla fall lägga fram kläder tills imorgon och packa min väska, så kan jag sova 10 eller 15 minuter längre :)
Kram på er alla!
Och sorry att jag glömt outfit bilder som jag tänkt fixa nu, när den där appen funkar så bra! Bara att skriva och ta en bild, sen färdigt! Ska fråga någon, typ Amandisen, om hon kan göra det imorgon ;)
Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar