söndag 22 januari 2012

Låt mig presentera

Världens. Bästa. Innebandy. Lag.

AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHWAHWAHAWAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! VI ÄR VIDARE! Vi förlorade mot Pixbo, men vann nästa match med 10-1. Lindås hade med vunnit en och förlorat en.. Matchen var så jäkla spännande, ni vet kissar-nästan-ner-mig och hjärtinfarkt-framkallande spännande! Förlorar vi åker vi ut, vinner vi så går vi vidare och om det blir oavgjort går vi vidare för vi hade gjort 12 mål totalt, mer än Lindås.
Det blev 0-0.
VI ÄR I SM SLUTSPEL!
VI SKA TILL FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALUN OCH SPELA I MARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var 56 stycken F98 lag anmälda från hela Sverige, och vi är bland dom 8 bästa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag spelade inte, för i kvalet var jag inte med i laget, och man kan inte lägga till spelare, och så är det toppat, och jag har ju precis kommit tillbaka.
Jag satt och spände mig så mycket, så när det tutade och matchen var över och Lindås inte gjort mål, så skrek vi som bare den av lycka, och sen var det som om någon knöt ett hjärnband runt mitt huvud, och jag fick fyra stycken VIDRIGA kramper! Spänningshuvudvärk, men det gick över lika fort som det kom.

Jag kan fortfarande inte fatta vad som hände, i omklädningsrummet bara lyste det av lycka, och när Kristian frågade om vi ville hitta på något roligt tillsammans så gick det bara lyckorus i hela kroppen, att jag är del av detta är sååå ballt! Vi bestämde oss för pizza i Lindome, så hela laget åkte dit och käkade :D Jag  tryckte i mig en hel calzone, men till mitt försvar var inte jag den enda med matkoma....

Jag kan inte beskriva min lycka nu så jag får sluta försöka. Men jag är jäkligt glad!
Jag känner just nu att jag vill träna innebandy 24/7, kan inte vänta tills på tisdag.
Jag vill ägna mitt liv åt kärlek, vänner, familj och INNEBANDY!

Världens finaste Emma och Linnéa efter vinsten. Älskar er!


GRATTIS LINDOME IBK F98-99!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥

1 kommentar:

  1. Jättekul Nora!
    Bra att du stöttar de andra helhjärtat. Fortsätt att skriv, jag läser allt och det känns bättre när jag kan "se" er:)

    Puss från pappa

    SvaraRadera