torsdag 2 augusti 2012

120802

Filmen (LOL) var superbra!! Väldigt mysigt att gå på bio med fina vännen med, var ett tag sen för mig, nästan ett år sedan serni! Om jag inte minns fel... Tacktack Ida och även Anna som bjöd mig och Ida:)♥

När jag kom hem "hjälpte jag till" i mitt rum. Hahhahaha nej jag bärde ner gamla golvet till garaget.. Senare var det frivillig fys i alla fall! Denna gånger var vi bara tre stycken, Felicia, Ella och jag, och Per då. Mamma skulle endå springa så hon sprang med oss i stället. Vi sprang 2.5km först, sedan 1.5km då vi körde intervaller, ca 100meter rusch och sen kanske 100/150m gå. Dog typ, var backigt och allt!!!! Sedan körde vi styrka, och avslutade med en jättelång backintervall. Mina ben är stumma... Men det var värt det! Hoppas på härlig träninsvärk imorgon, älskar att ha det.

Nu är jag så slutkörd så huvudet värker... Ska läsa några sidor tills jag deckar. Puss på er!!♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar