onsdag 22 augusti 2012

2012 08 22

Hola Amigos!
Idag hade vi en riktigt okej dag, mentorstid, musik och slöjd innan lunchen och sen matte, engelska och svenska, så inget som var speciellt jobbigt, jag gillar.
Sen jag kom hem har jag läst bloggar, tittat gossip girl, ätit och tagit det luuugnt, det behövs. Är jättetrött, sov riktigt skönt inatt trots massa madrömmar så det var "fml moment" när alarmet gick igång ;)

Vill förresten tacka för fler kommentarer (som jag ska svara på nu) nu det senaste! Just love it! Tack så mycket, fortsätt så!♥

2 kommentarer:

  1. Du förtjänar verkligen alla läsare och kommentarer du någonsin får, att du håller igång och bloggar varje dag?? SÅ bra är du! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyra! Om någon är bra är det då du! Alltid så peppande och underbar♥
      det är bla för att du kommenterar som får mig motiverad att fortsätta!
      ILY! Puss♥

      Radera