måndag 20 augusti 2012

SUMMERVACATION 2012

Sammanfattning av sommarlovet och kvällen. Kan bli långt men dom som vill får läsa! ;)

Dom första veckorna gjorde jag nästan ingenting.. Det regnade och många reste bort.. Passade Alfred en vecka, ca$hflooow. Hahaha, bra sommarjobb endå.

Tillslut blev det dags för Gotland i alla fall, vilken underbar veckaaa!!! Över 20 grader och strålande exakt varje dag. Bläddra bak lite i bloggen så får ni mer info :)

När vi kom hem från Gotland hade nästan alla kompisar kommit hem från diverse ställen, så sen dess har det vart fullspäckat med kompisar!! Några träningar nu det sista med. Jo, jag har ju vart ute och sprungit mycket med! Vart riktigt duktig om jag får säga det själv. I början av sommaren kunde jag knappt andas efter 2 km och nu klarar jag 6,5 km och 5km på, dessutom på bra tider, stolt! Har satt mål i löpningen och allt så det känns kul.

Något av det tråkigaste men även roligaste var att göra om rummet! Tråkigt för att jag aldrig trodde det skulle bli färdigt och roligt för nu känner jag mig som en prinsessa i nya rummet! Ler så fort jag tittar upp från datorskärmen. Det känns nästan surrealistiskt, som att det inte är mitt rum utan ett som jag lånar eller nåt. Hela garderoben får tyvärr inte plats i en iPhone bild, men ska se om kameran fångar helheten bättre! Eller så  tar vi hela rummet på en gång och väntar tills sängen är på plats, för den kommer imorgon, senast torsdag! Wieeee :D

Kan ta gårkvällen med, för den var väldigt härlig och speciell eftersom det var sista sommarlovskvällen.
Jag och Linnéa åkte in runt fem, eller kom till Götaplatsen då. Sen tog det väl 30 minuter att komma så långt fram som möjligt där dom andra var och försöka hitta dom! Men sen hade vi ingen täckning på mobilen, sån otur.. Men helt plötsligt fick jag ett sms från Wall, så vi skicka bilder på vart vi stod och sen lyfte Wilma upp Wall, och vi stod 10m ifrån dom, så var hos dom efter en minut bara, haha! Så kunde vi bara stå och sjunga med alla tillsammans och njuta av musiken. Rätt nice att se Danny, Loreen, Lisa Miskovsky etc etc live :)

Åh herregud, detta inlägget blev långt! Kanske rätt ointressant med.. Men skrev det mest till mig själv för att komma ihåg!

Ska snart sova, hade värsta natten igår!
Puss fina läsare♥

weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar