lördag 25 augusti 2012

Kvällsbloggning

Bloggar bara på kvällarna, aj knöööw. Men hinner aldrig på morgonen och vi har bara 5 minuters raster och korta luncher så jag hinner inte på dagen :(

I alla fall började vi sent idag vilket var hur skönt som helst, vaknade utvilad och allt! Drömde dock (som alltid) att jag tittade på klockan och att den var fem i elva så att klockan skulle ringa, men så vaknade jag till och titta på klockan och den var 6.20. Hur underbart är det inte när man ser det så man kan sova mer? ;)

Var i skolan som vanligt och så, rätt okej dag med bara fyra lektioner och allt. Efter skolan gick jag och amanda hem till mig och gjorde mellanmål och lite så. Vi 6 tiden åkte vi till faster med familj och firade goa Max som fyller år idag! Hade träning idag men ville hellre träffa släckten idag, jättelängesen!!!

Nu ska jag sova. Slår vad om att jag vaknar dödsförkyld, hoppas inte... Men halsen kliar och huvudet värker... Blä..

Hoppas alla haft en bra fredag och sover ut ordentligt efter första skolveckan!!! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar