tisdag 21 augusti 2012

Fullbooked day

Hej! Skolan började som vanligt klockan åtta idag, och vi har haft "riktiga" lektioner hela dagen, NO, matte, Skanska, engelska, SO.. Haft "långlunch" idag, 55min... Förra året hade vi över en timma 4/5 dagar;) Menmen, nu ska jag inte klaga! Idag är vi positiva!:)

Amanda följde med mig hem efter skolan och så lagade vi mat och lite så. Sen hade vi träning, och det gick så himla bra idag! Har nog aldrig vart så glad och njutit så mycket på en träning, så det var så kul! Efteråt hade vi fys en halvtimma, så vi sprang och körde intervaller.. När jag kom hem fråga Vanessa om jag ville ut och gå med henne så det var bara att byta träningkläder och ge sig ut, men det var bara roligt och mysigt med girltalk❤

När jag kom hem duschade jag och kollade på Hollywoodfruar, och nu ska jag sova! Stört trött eftersom jag vinna sent igår, vaknade tidigt och inte fått en lugn stund på hela dagen! Haft en jättebra dag idag annars, det har vart toppen allting! Man behöver sånna dagar.

Puss och godnatt❤❤

Har ingen ny bra bild så ni får en på Danny från i söndags!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar