tisdag 28 augusti 2012

SÄNGEN HAR KOMMIT!

Möttes av min stora säng när jag kom innanför dörren, wieee! Blev jätteglad, men visste att den skulle komma för dom ringde mamma imorse :) Har dock inte hunnit sitta i den så mycket för Alfred skulle sova och han ville sova i min säng, gulle :')

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket.. Skulle tränat men jag fick inte för mamma pga förkylningen.. :( Men vi hat träningsmatch mot Eken på torsdag och vill verkligen vara friskare då så vilade idag. Mamma var på föräldrarmöte med innebandyn så passade Alfred då.

Skolan idag var okej, bara teoretiska ämnen (pluggämnen) och 5 minuters raster men det gick bra, skönt att göra vettiga saker. Skolfotot gick fint det med! Har ju vuxit till mig nu det senaste så trodde jag skulle få stå upp, men jag fick sitta ner som dom andra gångerna i mitt liv jag tagit skolkort. Standard haha. Visserligen fick jag sitta på golvet, kanske inte lika nice!! Var inte tillräckligt högt i tak så man kunde inte stå på stolarna så vi fick hoppa över det och sitta istället.. Menmen, bara inte benen ser cp ut!!

Precis tittat Hollywoodfruar och nu ska jag premiärsova i min säng!! Helt wonderful. Den är såååå skööön!!
Sov gott läsare, för det ska jag!!♥

Stämmer väl! Godnatt♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar