måndag 20 augusti 2012

Tjosan!

Första dagen avklarad! Gick som smort, kul att träffa alla, inga jobbiga lektioner alls. Fyllde i lite papper, fick reda på vilka profiler vi får (jag fick mitt 1a val musik, yeeeey!), schemat osv. Scemat var helt okej, senaste vi slutar är 15.20 men då har vi profil två timmar som sista lektion så jag överleveeer :) Har två sovmorgonar med.
När jag kom hem kom först Linnéa och ville titta på garderoben, sen kom Anna, Ebba och Maja och titta med haha. Sen åkte dom och hämtade Alfred så när dom kom hem blev det kaos haha! Gjorde i alla fall ugnsgratinerad falukorv (goasteeee) till middag för Anna har bett mig länge nu att göra det (ingen i den famljen gillar det förutom hon och maja haha), så dom stannade och åt med.

Dom åkte hem vid sex någongång och sen dess har jag suttit i tältsängen och tagit det lugnt. Även gjort en ny header som ska upp när jag duschat! You'll see it soon!

Puss♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar