torsdag 30 augusti 2012

Det där med containern..

Det är sjukt hur stressad jag blir när jag ser alla kartonger med packeterade saker i.. Det är så mycket så jag inte vet vart jag ska börja, så sätter mig bara i mitt rum och vill att allt ska vara borta när jag kommer ut, hahaha. Men nästa vecka på måndag är det nog iordning! Sen jag fick mitt nya rum har jag vart pedantisk, kan inte sova om något står på fel plats. Så var det i och försig i gamla rummet med, om en stumpa låg på golvet var jag tvungen att flytta den, annars kan jag inte soval Sjukt..

Tror också det handlar om att nu är det över. Nu har vi inget som vi väntar på från Indien, Vi har flyttat hem, flygfrakten kom, pappa flyttade hem och nu kom containern. Cirlkeln är sluten. Minns när jag kom hem en vårdag 2009 och flyttgubbar packade in möbler, då tänkte jag att jag ALDRIG skulle se dessa grejer hemma igen, 3 år kändes overkligt och otroligt långt. Som att det aldrig skulle ta slut. Men nu har det gjort det. For real, it is over.

Om någon skulle fråga mig om jag tycker det var att flytta iväg skulle jag säga positivt, för i slutändan glömmer man allt det negativa. Jag hade dock otroligt svårt att acceptera att jag bodde i Indien under nästan två år, men jag har nog aldrig varit så glad och haft det så bra och roligt som sista året och speciellt sista halvåret. Bästa tiden i mitt liv. Där fanns nästan inga problem. Skolan var jobbig, men so what? Det var bara bra, när det väl är gjort är man stolt!

Okej nu somnade ni säkert.
Men jag har så många tankar och blandade känslor som jag vill skriva och dela med mig av.
Kram på er fina läsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar