torsdag 2 augusti 2012

Lasy few days..

I måndags träffade jag Amanda för första gången på FYRA VECKOR! Hon har vart i Frankrike och jag i Gotland så... Tänkt att man klarade 10 månader utan att gå under..... Vi tog bussen till Kungsbacka i alla fall och shoppade lite :D Jag köpte ett par skor som jag har bild på i mobilen. Sen tog vi bussen hem och åkte sen till Amanda där jag sov över :D Tittade på båda SATC filmerna och bara flummade som vanligt.

Idag åkte först jag och mamma till tapetaffären och beställde en till tapet till mitt rum, och sen till Wakakuu. Jag och mamma köpte en klänning vi har ihop som är helt stunning! När jag kom hem lagade jag fem stjärnig lunch till mig själv (goooott) och senare på kvällen smsade Vanessa och frågade om jag ville följa med till hennes mammas och Jennys affär så det gjorde jag. Vi hängde upp och prismärkte smycken och hängde upp kläder och köpte frukt och åt mat :D Längtar tills affären öppnar..Var jättefint därinne!♥

Nu ska jag sova. Ska på bio med Ida imorgon på dan, blir nog jättemysigt!
Godnatt♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar