måndag 27 augusti 2012

så himla sur nu va!!

Tror ni sängen kommer idag eller? NEJ DET GÖR DEN INTE! Arggggghhh jag är så himla sur! Den kommer imorgon bitti, dom levererar den hela vägen i stället, men endå! Han sa max två veckor och två dagar, nu  har det gått tre! Så gör man inte! Vi ska betala sängen idag och så i alla fall men jag fick inte följa med, mamma är nog rädd att jag ska vara svinförbannad på dom eller något, HAHA! Fast skulle aldrig våga skälla på någon, men kunde ju sagt att jag var besviken osv. En dag spelar ingen roll men har väntat en vecka för länge och har sovit på min tältsäng i fyra veckor så hade uppskattat en riktig och go säng NU.

Förlåt förlåt förlåt att jag bara klagar!
Ska dricka lite té mot min förkylning och "calm my nerves" nu.
Återkommer när jag är på lite bättre humör, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar