söndag 26 augusti 2012

Söndag

Gomorron!
Idag ska jag och mamma åka och titta på cykel till mig och familjen och så. Har tittat på några fina som jag skulle vilja ha. Min drömcykel såg jag på Gotland, det var en Skeppshult Promenad i helgrå, alltså hjulen och allt var grått. Så jäkla fräck va!! Men det verkar som att det var någon special/limited edition cykel så den finns inte :'( Menmen, finns många andra fina!

Efter det ska familjen åka till något ställe med kusinerna, moster och morbror, morfar och Birgit och Birgits son Lars så ska vi äta buffé och fira morfar. Blir säkert trevligt och gott!

Efter det vet jag inte vad dom händer riktigt, men tror jag ska träffa Amanda en stund :)

Kanske uppdaterar under dagen, får se om jag hinner! Annars hörs vi nog ikväll, kram!❤

Dessa cyklar tycker jag är jättefina, ska kolla på dom idag! Vill dock ha med cykelkorg istället för brevkorg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar