tisdag 13 november 2012

hej på er

idag har jag bara varit hemma och vilat.. mår lite bättre idag, vilket är jätteskönt. är dock rätt stressad för dom närmsta två-tre veckorna har jag sickness mycket att göra i skolan! prov och massa inlämningar. men det ska nog gå.

ska plugga musik nu för vi har prov imorgon, om jag nu kommer till skolan men det tror jag väl. sen ska jag plugga so för att kunna skriva ett tal till svenskan på 5 minuter om storbritannien tills på fredag, och jag har inte kommit långt alls. och så måste jag skriva en bookreport som ska vara inlämnad på torsdag till modersmålet! hade verkligen ingen energi att göra det igår, så here we go. och själva so projektet ska vara inne nästa torsdag så det måste jag jobba med, och NO prov, ta igen NO och matte som jag missat och blablabla. blir trött bara av att tänka på det. nu ska jag börja iaf! puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar