torsdag 22 november 2012

rastlös

skev ett inlägg i gårkväll som aldrig laddades klart så stängde bloggappen så det är förvunnet nu, men jajaaa.

IDAG HAR JAG EN PLUGGFRI DAG! herregud vad skönt! fast jag är nästan rastlös..

Åhmajgad, SOn skulle inte vara inne idag! Alla lärare säger alltid typ "torsdag är sista dagen" och sen på torsdagen, när man pluggat till halv två på onsdagnatten, säger dom "nejnej, alltså detta var sista lektionen vi jobbar med det i skolan, ni kan få en vecka till :)". haha åh. Men tur i alla fall, för vår lärare pratade i typ en timma så hade aldrig hunnit klart!

skoldagen gick sjukt fort, en lektion, sen lunch, sen SO och sen idrott. har vart på hemspråk nu med. nu måste jag springa till TVn för ett program jag ska kolla på börjar nu! efter det kanske jag ska baka något, kan passa på att lägga mig i tid idag med. Börjar 10 imorgon så kan sova till halv nio, wieeeeee! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar