onsdag 21 november 2012

Jag pluggar på

Bra dag i skolan, Disa första lektionen (sista gången, wiiie) så fem tjejer hade bakat, så började dagen med kladdkaka, chokladkaka, minimuffins och chokladbollar! Sedan musik och slöjd. Efter det lunch och sen matte, engelska och svenska, alla med vikarie! På matten fick vi köra maffia och på engelskan hade vi prov. Hade iiiingen aning om att jag skulle göra det för jag gör aldrig samma saker som dom andra men det gick nog bra! När man var klar fick man jobba med SOn och gå hem om man va klar.. Men alla gick typ även om dom inte va klara så jag och Maja satt helt själva i klassrummet med vikarien. Men man får mycket mer gjort i skolan än hemma så det var soft endå!

Just nu är det jag och atlasen men om en halvtimma ska jag dra mig till träningen, är sååå taggad! Ska bli roligt som vanligt❤ puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar