måndag 5 november 2012

NY dag 4

New york dag 4
Idag trodde vi att affärerna var öppna men stormen va värre än dom trott tror jag så allt var stäääängt :(
Men FIKA (svenskt café) var öppet så vi gick dit! Dom hade internet med men glömde blogga haha. Sen gick Ebba Maja Erik och jag tillbaka dit för de va varmt och skönt och gott där haha.

På eftermiddagen gick vi ner mot 5th av och då va några affärer öppna!!!!:DDDD jag handlade en sak på sephora, OMG säger jag bara! Ni ska få se de jag köpt nån daaaag kanske ska göra en video, mycket enklare :)

Vi tjejer som va nere och shoppa åt lite middag på hotellet för dom andra hade redan ätit asmycket till lunch. Sen åkte vi upp till The View, den snurrande restaurangen på vårt hotell. Ascoolt att se alla höga byggnader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar