torsdag 29 november 2012

universeum

var en rätt bra dag på universeum endå! träffade dom jag känner från skånhälla så det var ju kul! tyvärr vann inte vår bil men det gör ju ingenting :) en klass på skånhälla vann iaf så grattis till dom! känner massa ifrån den klassen så lär ju få höra detta i flera år nu hahaha!

När jag kom hem frös jag sönder så kröp ner i sängen och sen var det dags för hemspråk, sen hem igen och äta. Jag och erik är ensamma hemma men mammsen kommer hem snart!

imorgon har jag sovmorgon, så skönt. ska nog lägga mig nu så jag får mycket sömn. är så trött... hade tänkt göra ett collage men orkar verkligen inte, men om jag får tid i morgon ska jag pyssla ihop, kanske vad jag önskar mig i julklapp om jag kommer på något haha!

december om två dagar, taggaaaa. snöade lite idag men det försvann :( älskar december♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar