onsdag 28 november 2012

Hola mi amigos!

Chill dag i skolan idag igen, fick sovmorgon som sagt. Hade musik, sen 40min rast tror jag, sen slöjd, lunch, matte, svenska och engelska. Hade vikarie på dom tre sista lektionerna så dom var inte så seriösa hehehe. Mamma körde ner mig och amanda till ica efter skolan så köpte vi julmust och godis till universeum imorgon, ska vara med i en tävling så vi behövde lite energi tänkte vi!

Sen var det träning, halv seriös men det var rätt kul. Fick riktigt ont i knäna för jag har glömt mitt knäskydd dom 5 senaste gångerna säkert och så fick jag växtvärk så fokuset var inte på topp haha! Men det var det inte hos någon typ haha.. men sådana träningar behövs säkert ibland, bara ha kul och ta det lite luuuuugnt♥

Nu ska jag kolla något program med mamma, jag skriver sen eller imon! puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar