måndag 19 november 2012

Perfekt

Ligger och kollar på Grease nu, mysigt. Men andledningen till det är att vi ska ha den som musikal i profilen (musik & teater) och JAG FICK HUVUDROLLEN SANDY!!! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!!! Skrev det på önskepappret till sammans med två andra karaktärer och så drog dom lott, och det blev jag! Först ville jag verkligen inte, ångrade mig och tänkte byta med en tjej, men jag tror jag ska köra, once in a lifetime ju. Och om jag inte vill vara henne ska dom lotta om och då kanske det inte blir den tjejen. Glenn ville att jag skulle tänka på det, för han tycker jag ska köra på det och tror att jag kommer klara det bra.. Kanske dock inte tror fullt tillräckligt på mig själv men fatta vad sjukt stolt jag kommer vara om jag klarar det!!! Just för stunden är jag överlycklig (även fast jag från början INTE ALLS hade tänkt mig Sandy utan Frenchie eller Rizzo helst!) men det skiftar var femte minut verkligen!! Men som det ser ut så ska jag ta rollen, kommer ångra mig hela livet annars! Även om jag är rädd nu!

Ja, vare sig det är stormar eller föreställningar, Sandy förföljer mig, haha! Ödet kanske? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar